DomůElektromobilitaPřes 40 procent prodaných vůzů Toyoty jsou hybridy

Přes 40 procent prodaných vůzů Toyoty jsou hybridy

Toyota uzavřela na českém trhu v červnu rekordních 2 196 zákaznických smluv, což přestavuje o 35 procent vyšší prodej než v květnu. Bodovala i prémiová značka Lexus s 62 uzavřenými smlouvami, což je téměř dvojnásobek dosavadního průměru od začátku letošního roku. Pro obě značky jde o absolutní měsíční rekord za celou jejich existenci na českém trhu.

Nejvíce objednávaným modelem byla v posledním měsíci Toyota RAV4 s 392 smlouvami.

Velká poptávka je rovněž po novém Yarisu Cross, který si jen v červnu objednalo 151 lidí a celkem 294 od zahájení jeho předprodeje v květnu. Tento model vzbuzuje velký ohlas ještě před tím, než dorazí fyzicky do Česka na začátku podzimu. Dalším příspěvkem k červnovému úspěchu je také bezproblémová skladová dostupnost vybraných modelů a dostatečné výrobní alokace se standardní dodací lhůtou

řekl generální ředitel Toyota a Lexus ČR Martin Peleška

Absolutní rekordy trhal i prodej užitkových vozů Toyota a jednotlivých modelů. Dealeři značky uzavřeli 731 nových smluv, z toho 272 na model Proace Verso a 186 na model Proace City Verso a 60 smluv na užitkovou variantu Proace City.

- Advertisement -

V létě automobilka hodlá prodej dále podpořit mimo jiné kampaní o výhodách hybridních vozů, které aktuálně tvoří přes 40 procent jejích prodejů v rámci osobních vozů. Naváže také na loni oblíbená cestovatelská témata Počesku a jedním z hlavních taháků léta bude rovněž olympiáda v Tokiu. Toyota je globálním partnerem her i Českého olympijského výboru, a bude se tak podílet například na pořádání Olympijských festivalů v Praze a Brně. Zde bude mít svůj Toyota Skatepark, který připravuje ambasador značky, skater Maxim Habanec.

Další články