DomůElektromobilyNová firemní strategie Škoda Next Level se zaměřuje na úspěšné zvládnutí následující...

Nová firemní strategie Škoda Next Level se zaměřuje na úspěšné zvládnutí následující dekády

Škoda Next Level sází na efektivitu a zjednodušení. To jsou dvě silné stránky, které české automobilce přinesly řadu úspěchů v její historii. Cílem je tedy dosáhnout nejnižších nákladů mezi konkurenty ve spojení s trvale udržitelnou rentabilitou tržeb ve výši minimálně 8 %. ŠKODA AUTO již zahájila kroky, které vedou ke zjednodušení svých procesů, aby i nadále zvyšovala schopnost reagovat na aktuální výzvy. Příkladem může být úprava nabídky verzí nebo další rozšiřování elektrifikace u modelové nabídky.

„Naší novou strategií NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 dáváme konkrétní odpovědi na otázky, jak společnost ŠKODA AUTO úspěšně provedeme procesem transformace a jak zajistíme, aby byla v roce 2030 ještě silnější než dnes. Značka ŠKODA má neuvěřitelný potenciál. Ten v příštích letech ještě více zužitkujeme, a dle něj jsme si stanovili ambiciózní cíle: chceme se vypracovat mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě, hodláme se stát vedoucí evropskou značkou v perspektivních regionech Indie, Ruska a severní Afriky a z domovské České republiky hodláme vybudovat centrum elektromobility, abychom zajistili stávající pracovní místa a vytvořili nová. ŠKODA AUTO do této zajímavé budoucnosti vstupuje ze silné pozice a já se těším na to, že společně s více než 43 000 škodováky na celém světě a s naším sociálním partnerem Odbory KOVO tuto společnost v příštích letech dovedeme na vyšší úroveň.“

vysvětluje předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Thomas Schäfer

Škoda Next Level pro cestu do budoucnosti definuje novou vizi i misi. Nová vize zní: „We will help the world live smarter“, nová mise pak: „Modern accessible mobility with everything you need and surprises you love.“ Společnost ŠKODA AUTO současně i do budoucna staví na svých prověřených hodnotách „simplyfying“, „human“ a „surprising“.

Tří hlavní priority ŠKODA STRATEGY 2030: EXPAND, EXPLORE a ENGAGE

Součástí priority EXPAND je povýšit značku ŠKODA mezi pět nejprodávanějších značek automobilů v Evropě.
Cílem EXPLORE je záměr, aby se ŠKODA do roku 2030 stala vedoucí značkou na perspektivních trzích Indie, Ruska a severní Afriky.
Priorita ENGAGE zahrnuje cíle pro oblast digitální zákaznické zkušenosti, ekologie, diverzity
a vzdělávání.

Tří priority ŠKODA STRATEGY 2030: EXPAND, EXPLORE a ENGAGE
- Advertisement -

Další články